Στεφανία Στρούζα : «Το έργο δεν είναι θέμα έμπνευσης αλλά δομής»
Από την Αθήνα, στο Εδιμβούργο, στη Βιέννη, στη Νέα Υόρκη και πίσω στην Αθήνα. Οι πόλεις που έζησε και ζει η εικαστικός Στεφανία Στρούζα επηρέασαν και συνεχίζουν να επηρεάζουν τη δουλειά της, η οποία διερευνά πολιτιστικές αφηγήσεις διαφορετικής προέλευσης και
Ραλλού Παναγιώτου: «Με ενδιαφέρει το μερικό αντικείμενο, που αντιστέκεται σε ολότητες»
H Ραλλού Παναγιώτου συνδυάζει μοναδικά τη γλυπτική και τα βίντεο με άλλα εκφραστικά μέσα για να δημιουργήσει έργα που εξετάζουν τους τρόπους προβολής, συμπεριφοράς και παρουσίασης μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο σύγχρονο περιβάλλον. Η πρακτική της ισορροπεί ανάμεσα στο παρελθόν και
«The Moat»: Ο επικεφαλής των Phillips μας μιλάει για το έργο του Churchill από τη συλλογή Ωνάση.
Στις δημοπρασίες των μεγάλων οίκων πάντα υπάρχουν έργα τα οποία πρωταγωνιστούν και τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας, πολύ πριν φτάσουν μπροστά στο δημοπράτη, συνήθως λόγω του σπουδαίου καλλιτέχνη που τα δημιούργησε και συνέδεσε το όνομά του με αυτά, είτε λόγω
Μιχάλης Ζαχαρίας: «Εμπνέομαι από την αποτυχία των πρωτοποριών του 20ου αιώνα»
Η δουλειά του Μιχάλη Ζαχαρία περιστρέφεται γύρω από την κατάπτωση του ουτοπιστικού πνεύματος του μοντερνισμού, ενώ τα έργα του είναι αφηγήσεις, οι οποίες “σχεδιάζονται” ούτως να αποδοθούν πραγματικά γεγονότα με μια άλλοτε κυνική, άλλοτε ειρωνική και σίγουρα ανασκευαστική διάσταση. Θα
Βιώσιμη τέχνη: oικολογικός ακτιβισμός ή μια ακόμα ευκαιρία για προβολή;
H ιδέα της οικολογίας και ενός «πράσινου» τρόπου ζωής γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς, και ο κόσμος της τέχνης δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος. Καθώς οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο συνειδητοποιούν τη συλλογική ανάγκη να προστατεύσουμε τη Γη και